Maandag® benoemt Brenno Misuraca als Chief Digital and Information Officer

Brenno

Amsterdam, 19 juni 2024 - Brenno Misuraca is op 3 juni 2024 bij Maandag® begonnen als Chief Digital and Information Officer. Daarmee maakt hij deel uit van de C-suite van Maandag®.

Misuraca stuurt in deze rol de Digital en Tech-afdeling aan. Daarnaast is hij samen met het team verantwoordelijk voor de uitwerking en executie van de digitale strategie. Eerder was hij als Global VP Product in dienst bij Just Eat Takeaway waar hij tijdens een periode van groei verantwoordelijk was voor de wereldwijde product organisatie.

“Brenno’s passie voor innovatie en een goede user experience is een perfecte match met de ambities van Maandag®. Zijn achtergrond en ervaring in strategische groei op wereldwijde schaal sluit naadloos aan bij onze nieuwe bedrijfsstrategie. Met hem en de rest van de leden van ons C-suite kijken we uit naar het implementeren van deze strategie in de komende jaren.", zegt Jacqueline Post, CEO bij Maandag®.